Menny és Pokol titkai – Mennyei Titkok, avagy igaz történetek a Mennyről: Második rész




Menny és Pokol titkai – Mennyei Titkok, avagy igaz történetek a Mennyről: Második rész

Háttér információ:

A következő tanúbizonyság az előző történet folytatása, mint ahogy a cím is utal erre. A kép csak illusztráció, és azért választottam ezt a képet, mert az unikornis, mint egyszarvú a bölcsesség, erőnek, szépségnek, hatalomnak, tisztaságnak a szimbóluma. A kereszténységben pedig Jézus Krisztusnak a képe. Ennek tudatában olvassátok el az alábbi igaz történetet:

2. Tapasztalati tudósítás – Ariel

Amint a Menny Királyságába érkeztünk, egy csodálatos helyen gyönyörű kapu előtt találtuk magunkat. A kapu előtt két angyal állt. Elkezdtek beszélni hozzánk, de az angyal nyelv volt, és nem értettük. A Szent Szellem megnyitotta értelmünket e nyelv előtt, és megértettük, hogy - üdvözöltek minket. Aztán megnyílt a kapu, és bementünk az Úr Jézussal - aki nélkül nem lehetett volna lehetséges - hogy a Mennybe jöjjünk.
Túláradó örömmel néztünk széjjel a Mennyben. Egy nagy fát láttunk, a Biblia az ”Élet fájának” nevezi; Jel. 2,7. Aztán egy folyóhoz értünk - halak sokasága volt benne. Oly szép volt mindez, hogy egyszerűen belegázoltunk a vízbe. A víz alatt úsztunk, de a halak nem menekültek el tőlünk, mint a földi vizekben. Olyannyira csodálkoztam ezen, hogy megfogtam egyet, és kiemeltem a vízből. Csodálkoztam rajta, hogy a hal teljesen nyugodt maradt - aztán visszaeresztettem a vízbe.

Egy bizonyos távolságból egy fehér lovat láttam, amint a Jel. 19,11-ben írva áll: És láttam a megnyílt eget, és lásd, egy fehér ló és a rajta ülő - annak neve: Hű és Igaz, és ő ítél és harcol jogossággal. Azt a lovat láttam, amelyen az Úr lovagolni fog, amikor a Földre jön, hogy Gyülekezetét elvigye. A lóhoz mentem és elkezdtem simogatni - az Úr megengedte, hogy lovagoljak egyen. Ahogy lovagoltam a lovon, egy olyat tapasztaltam, amit a Földön soha: béke, szabadság, szeretet és szentség töltött be. Egyre jobban és jobban örültem annak, amit a Mennyben láttam. Ebben a csodálatos Éden-kertben, amit az Úr nekünk teremtett, mindennek örülni akartam. Láthattuk a nagy menyegzői asztalt a székekkel - nem volt kezdete sem vége - minden elő volt már számunkra készítve. Ugyancsak láthattuk az örök élet koronáját, amelyeket fel fogunk tenni. Láttuk az ízletes ételeket, amelyek terítve voltak, azoknak, akik a Bárány menyegzőjére hivatalosak.
 
Láttunk angyalokat, akik fehér anyagokból öltözékeket készítettek számunkra - amelyeket az Úr ad majd nekünk. Csodálkoztam ezeken a dolgokon.
Isten Szava azt mondja nekünk, hogy úgy fogadjuk az ő Országát, mint kisgyermekek;
Mt.18,3. A Mennyben olyanok voltunk, mint a kisgyermekek. Mindennek örültünk, amit csak láttunk. Az Úr megengedte, hogy lakosztályába menjünk.
Aztán egy helyre vitt minket az Úr, ahol sok gyermeket láttunk. Közöttük középen állt az Úr - és elkezdett játszani velük. Figyelt arra, hogy mindegyikkel elég időt töltsön és örült, hogy együtt lehet velük. Közel mentünk az Úrhoz, és megkérdeztük: Ezek a gyermekek ezután fognak a Földön megszületni?

Az Úr válaszolt: Nem, ezek azok a gyermekek, akiket a Földön abortusszal megöltek. Amint ezt meghallottam, mélyen megrázott - mert emlékeznem kellett arra, amit a múltban tettem, amikor az Urat még nem ismertem. Abban az időben viszonyom volt egy nővel, aki aztán terhes lett. Amikor közölte velem, hogy terhes, nem tudtam, hogy mit tegyek - így gondolkodási időt kértem tőle. Az idő elment, és amikor elmentem hozzá, hogy döntésemet közöljem vele, már késő volt - a gyermeket abortusszal megölette. Ez megterhelte az életem; miután átadtam az életemet az Úrnak, sem tudtam megbocsátani magamnak ezt az abortuszt.

De ezen a napon egy drága dolgot tett velem az Úr: Ariel, látod azt a kislányt ott? Ez a kislány a te gyermeked! Amint az Úr ezt mondta, és én a kislányt néztem, a seb, amely hosszú ideje a lelkemen volt - elkezdett gyógyulni. Az Úr megengedte, hogy hozzá közelítsek és akkor ő odajött hozzám. A karomra vettem őt és szemeibe néztem. Akkor egy szót hallottam az ajkairól: papa. Akkor megértettem és elfogadtam azt, hogy az Úr megbocsátott nekem, de tanulnom kellett, hogy magamnak is megtudjak bocsátani.

Kedves barátom - egyet szeretnék mondani neked: Ha bűnlátásra jutottál és kérted Istentől bűneid bocsánatát, tudd, hogy akkor azok megbocsátás kaptak. Dicsérem az Urat, hogy megengedte - ezt a megtapasztalást veled közölnöm. Úr Jézus, tiszteletet és dicsőséget adok Neked!
 
Ez a megtapasztalás, amit az Úrral tettünk, igaz - ő engedte meg nekünk ezeket a kinyilatkoztatásokat látni és átélni. Remélem, hogy sokan, akik ezt a kinyilatkoztatást olvassátok, áldást nyertek általa és sokaknak továbbadjátok.
Isten áldjon.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A halál rejtélye

Milliárdosok: Mit használ az embernek...?