Keserű valóság - Lénárd és Gergő a romák szégyene




Keserű Valóság – Lénárd és Gergő a romák szégyene

 Három forrásban is megjelent a roma származású Váradi Lénárd és Gagyi Gergő története. Az elkövetkező sorokban röviden összefoglalom, hogy miről is szól a történetük. A két meleg, roma származású fiúkról először Födi Kitti írt az abcug.hun. A következő sorokban innen fogok idézni is.
Itt szó van arról, hogy a salgótarjáni 31 éves Lénárd, és a 19 éves Gergő gyerekkoruk óta melegek és már a középiskolában is kiközösítették őket, mert melegek. 

Födi Kitti szerint:

„ Gergőt kitagadta a családja, elüldözték a háztól, két fiútestvére sem beszélt vele egy jó darabig. Egyedül a nagybátyja volt hajlandó befogadni egy kis szobába, de a barátja onnan is ki volt tiltva.”

Lénárd anyja viszont már jól fogadta el a hírt. A cikk szerint a facebookon is felvállalták melegségüket és meg is kapták érte a támadásokat, szidásokat, negatív megjegyzéseket!
Miután a szülei kitiltotta a lakásukból Gergőt - elutaztak Budapestre és nagyon nehezen éltek meg vajas kenyér mellett.
Idővel sikerült nekik kilábalniuk a szegénységből és most mind a ketten dolgoznak Budapesten. Gergő egy építkezésen, míg Lénárd a Cetelem banknál dolgozik.

Gergő szerint:

,,Szerintem nem az a nagyobb hátrány, hogy roma vagyok, inkább az, hogy meleg vagyok. Az nem valami jó dolog, nagyon nagy bátorság kell ahhoz, hogy valaki felvállalja, hogy meleg, főleg ha roma, főleg ha olyan háttérből, olyan közegből érkezik, mint mi. Én nem voltam melegek között soha, én heterók között nőttem fel, ezért is jön a stílusom is, soha nem éreztem magamat lánynak és mégis meleg voltam. Salgótarjánban, akik melegek, nehezebben vállalják fel, mert félnek a közegtől, hogy mit fognak szólni”

Lénárd szerint:

„Példát akarunk mutatni a gyerekeknek, mert sokan fogják rá a szüleikre, hogy milyenek voltak, de én előttem se volt jó példa, mégsem követtem. Amikor az a helyzet volt, hogy kitagadtak, munkahelyünk se volt, örültünk, ha étel került az asztalra, akkor sem adtuk fel. Nem adom fel, nekem akárki nemet mondhat, én nem”

Keserű Igazság:

Még szép, hogy nem az a nagyobb hátrány, hogy roma származású-e valaki, hanem sokkal nagyobb hátrány az, hogy valaki bűnben él, és még reklámozza is a bűnt. Az univerzum legnagyobb hátránya az, ha valaki elkárhozott. De tudom, hogy ez a gondolat sok olvasó számára furcsa lesz, mert nincs ismerete a pokolról.

Lénárd és Gergő negatív példát akarnak mutatni. Hiába tüntetik fel jónak, és helyesnek a médium a melegeket, – ettől még a bűn, bűn fog maradni. Lénárd és Gergő az első, roma származású meleg párosok, akik példát mutatnak, hogyan kell pokolra kerülni és figyelmen kívül hagyni Isten igéjét! Az Úr szemében szégyen és gyalázat az ő életük! Erről akarnak filmet forgatni és színdarabot készíteni? Én személy szerint meg se fogom nézni, ha valóban filmet fognak készíteni az életükről!


források: 


https://abcug.hu/nem-az-a-nagyobb-hatrany-hogy-roma-vagyok-inkabb-az-hogy-meleg/

 

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A halál rejtélye

Mi várható a jövőben? - Milyen lesz a 2021- es év?

Milliárdosok: Mit használ az embernek...?