Elragadtatás Puzzle



Elragadtatás puzzle

Gyerekkori Puzzle


Építettél-e már valaha is játékkockákból oszlopot? Esetleg homokból építettél már várat? Volt már olyan napod, hogy egy nap a suliban vagy akár otthon ki kellett rakni valamilyen képet egy kirakós játékból? Nekem mindenben volt szerencsém kipróbálni. Gyerekkoromban ugyanis mindenből szerettem volna építkezni vagy legalább is játszani.
Emlékszem arra, hogy amikor ovis voltam - voltak ilyen narancssárga kockák, de pontosabban hosszúkás rudacskák voltak ezek, és azzal akartam mindig is játszani, de a többiek mindig ellopták tőlem a kockákat, de volt, hogy sokáig nem értem el a kockákhoz, mert mások már lefoglalták a rudacskákat. Határozottan emlékszem például arra a napra, amikor elsőként érkeztem az oviban, és végre az építőkockák az enyémek voltak, de éppen hogy csak bele kezdtem az építkezésben, hirtelen megjelent egy másik ovis társam, név szerint Józsi, és megkérdezte tőlem, hogy beszállhat-e ő is játékban, hát nem volt szívem nemet mondani. De épphogy csak belekezdünk volna az építkezésben, amikor hirtelen megjelentek a többi, a nálunk jóval nagyobb ovis társaink, és szó nélkül elvették tőlünk az egész dobozt. Ezután nem tehettünk mást, minthogy játszottunk más játékokkal.
Pedig annyira vágytam arra, hogy egy nap csak az enyéméi lehessenek azok az építő rudacskák, és megépítsem a világ legnagyobb kockavárát! Sokáig álmodoztam arról, hogy egyik nap Édesanyám előbb visz el az oviban és akkor egész napig csak azokkal játszhatok! Hát az a nap soha nem jött el!
Homokból is építettem várat, de már nagyon halványan emlékszek arra vissza, hogy a többi ovis társaimmal, - akikkel később együtt jártunk elemiben – homokvárat építettünk. Csak nagyon halványan emlékszem arra, hogy Norbi volt a csapatkapitány, aki közülünk a legnagyobbat is jelentette, - összefogott néhány másik társával és kihirdette, hogy bárki csatlakozhat közéjük, mert egy hatalmas várat szeretne építeni. Már nem is emlékszem hányan is lehettünk, de arra emlékszem, hogy mindenki fogta a homoklapátját vagy, ami kéznél volt és egy kupacban gyűjtöttük a homokot. Csak egy szabály volt, amire emlékszem, hogy nem lehetett sima kézzel rápakolni, de minden más tárggyal igen. Nekem sajnos nem jutott lapát és minden más játék is kifogyott, ezért kézzel próbáltam segíteni. Ahogyan visszaemlékszem a Csapatkapitány rám szólt, hogy nem játszhatok többet, mert ez már csalásnak számít, ha valaki kézzel akar építkezni. Én meg valószínűleg megsértődtem és elmentem tőlük, de nem szóltam az óvó néninek, hanem játszottam mással vagy másokkal – már nem is nagyon emlékszem rá. 
Az első puzzle kirakóst az általános iskola negyedik osztályában kellett kiraknom egy délutáni napon a napköziben. Arra is emlékszem, hogy a másik személynek, név szerint Dávidnak nagyobb volt a szurkoló tábora, és segítettek is neki, de nekem senki sem segített és egy sem állt ki mellettem - akárhogyan is próbáltam magamat összeszedni csak nem sikerült kiraknom időben a teljes képet, de már nem emlékszem rá, hogy mit kellett kiraknom. Viszont arra nagyon is emlékszem, hogy a végére már azt vártam, hogy az ellenfelem kirakja végre, mert már untam a keresgéléseket és már tudtam, hogy semmi esélyem nincs vele szemben. 

 Felnőttkori Puzzle


2010 óta foglalkozok mélyebben a valóság elemeivel. Vagyis lassan kilenc éve próbálom összerakni a Menny, Pokol, Apokalipszis elemeit, hogy megkaphassam az elragadtatás képletét. Tudom, hogy most sok olvasó számára furcsa voltak ezek a mondatok, de a csoportom és oldalamat hasonlítani tudom ahhoz, hogy van egy festő, aki le karja festeni a valóságot. Viszont megérteni egy festőművész alkotását csak úgy lehet, ha megkérdezzük személyesen az alkotótól az adott festményét. Vegyünk Példaként Leonardo Da Vinci híres festményét a Mona Lisat. Számos összeesküvés-elmélet létezik a furcsa mosolya körül. Egy cikk szerint Leonardo nagyon sok mosolygós képet festett le a Mona Lisa alkotása előtt. Most viszont ez az egyik legrejtélyesebb festménye.
Leonardóról érdemes még tudni, hogy egy géniusz volt, és a reneszánsz legnagyobb festője volt. Ugyanakkor minden idők egyik legműveltebb embere volt, és a festészet mellett foglalkozott szobrászattal, költészettel, építkezésekkel, anatómiával, de ismert volt hadmérnökként is. De érdemes még tudni róla, hogy ő képes volt egyszerre két kézzel írni, és az ő írásait sokszor tükörrel lehetett csak elolvasni, mert Leonardo a gondolatait tükörírással jegyezte le.
Én Leonardohoz képest semmi vagyok, de tény, hogy nagyon sok cikket szoktam írni három témakörben, hogy megkaphassam végre az elragadtatás képletét, és egyre inkább megérthessem a fizikai világ fölötti valóságot: a szellemvilági valóságot. Akármennyire is furcsának hiszed ezeket, de nálam a valóság mást jelent. Mindenkinek mást jelent a valóság, mert egy kutatás szerint mindenki másképpen látja a világot, ezért mindenkinek más a valóságról alkotott képe. Ahogyan nincs egyforma ember a földön, szintén nincs és soha nem lesz két olyan személy, aki ugyanúgy gondolkodna a világról, ahogyan a másik, vagy ami ugyanaz nincs két egyforma lélek, aki szintén úgy látja a valóságot, ahogyan ő.
Nálam valóságos az, hogy Isten létezik! Nálam valóságos az, hogy van Menny és Pokol. Valóságos az, hogy vannak Angyalok és Démonok! Valóságos az, hogy a szellemvilág párhuzamosan mozog a fizikai világgal. Vagyis a látható világ a láthatatlannal. Egyébként egyre több keresztény tud ezekről, de még mindig alig tudunk valamit és folyamatosan tanuljuk ezeket, vagy legalább is kellene!
Tehát még nem jutottam el odáig, de hitem szerint, ha megtalálom a tökéletes színárnyalatokat és színkeveréseket, akkor a három témakör egyvelegéből megkapom a képletet és ezáltal talán engem is úgy fognak emlegetni, mint Leonárdot sok évszázadon keresztül?! Vagy sosem! Mivel hozzá képest utolsó helyen lennék, és mivel az utolsó időkben élünk - semmi kétségem nincs afelől, hogy valaha is emlegetni fognak! De nem is én vagyok most a fontos! Hanem sokkal inkább te vagy a fontosabb, aki olvasod ezeket a sorokat, mert nem akarom, hogy elkárhozz, hanem azt, hogy egy nap találkozzunk a Mennyben.

Szellemvilági Puzzle 

Az oldalamat és csoportomat jelenleg is több százan követik, de sokkal több követő van a csoportomban, mert előbb alakult meg, és ott sokkal több titkok vannak. Elárulom azt is, hogy ebben az évben, ha hitelesek az adatok és nem csalnak, akkor 

  • a legnézettebb video a „Lucifer lelepleződése - Momo rémisztgeti a gyerekeket?”, 
  • és a legolvasottabb cikkem: „Világvége 2067 előtt” - voltak. 
  • A legtöbb hozzászólások a „Hajolj meg Szűz Mária előtt és biztosan Pokolra kerülsz” – cikk alatt voltak.

A csoportom és oldalaim központi motorja a három témakör: Menny, Pokol és Apokalipszis, de időszakosan mindig jönnek más témák is, de a Menny, Pokol, Apokalipszis cikkek vagy videok nélkül halottnak tekinteném a szellemi területeimet (facebook, youtube, blogspotos források).
Ez az elmélet ugyanúgy párhuzamba tudom hozni a Jakab 2:17-es igeverssel: 


Azonképpen a hit is, ha cselekedetei nincsenek, megholt ő magában.”

Egy lépcsőfokkal följebb azt tudom mondai, hogy szintén halottak vagyunk, ha a 21. században nem értjük meg a Menny és Pokol titkait, és nem akarunk tudomásul venni arról, hogy lesz ítélet, sőt ha nem is akarunk tudomást venni ezekről, akkor haldoklunk.
A szellemi területeim nyílt látomások és filozófiai, teológiai kijelentésekből áll. Előadásmódja sokszor reklámszerű, vagyis fúziós-elemzésekből áll, mert semmit és senkit nem hagyok ki, ha van egy adott témám. Mondok egy példát, hogy jobban megértsd, hogy miről is van szó, mert simán eltudom képzelni, hogy most értetlenül olvasod ezeket a sorokat. Például van egy video sorozatom, ami a depresszió ellenszereiről szól. Az első ellenszer az írás volt és minden könyvet körül jártam, amint tudtam és minden információt elolvastam ezekkel kapcsolatosan.
Sok keresztény nem hisz az új látomásos kijelentésekben, de ha belegondolunk a Jelenések könyve is így íródott, mert János Apostolnak sok látomása volt a jövőről. Istvánt, akit megköveztek szintén látomásos képe volt. mielőtt megkövezték volna. Saulnak, aki üldözte a keresztényeket szintén látomása volt, és később Pál néven már az Úr egyik legnagyobb harcosa lett belőle. Lehetne még sorolni a példákat, de nem erről szeretnék most írni. 


Csak egy dologra szeretném felhívni a figyelmedet kedves olvasó, amiről korábban is írtam: 


Hitem szerint, ha megtalálom a tökéletes, fizikai, és szellemvilági színárnyalatokat és színkeveréseket, akkor a három témakör egyvelegéből megkapom a képletet, és ezáltal talán engem is úgy fognak emlegetni, mint Leonárdot sok évszázadon keresztül?! Vagy sosem! Hiszen Leonardo egy zseni volt, de én csak egy átlagos író, a sok közül, noha sokan prófétának tartanak! Mivel hozzá képest utolsó helyen lennék, és mivel az utolsó időkben élünk - semmi kétségem nincs afelől, hogy valaha is emlegetni fognak! De nem is én vagyok most a fontos! Hanem sokkal inkább te vagy a fontosabb, aki olvasod ezeket a sorokat, mert nem akarom, hogy elkárhozz, hanem azt, hogy egy nap találkozzunk a Mennyben. Remélem, hogy egy nap te és én találkozni fogunk a Mennyben, ha nem is itt a való életben.










Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A halál rejtélye

Milliárdosok: Mit használ az embernek...?