Keserű Valóság – A jeges Duna volt élete utolsó állomása




Keserű Valóság – A jeges Duna volt élete utolsó állomása

Egy 38 éves, kisgyermekes, tokodi családapa, név szerint R. László január 30-án eltűnt. Ezután a családja sokáig keresték, míg rendőrséghez nem fordultak.
A komáromi rendőrök néhány órán belül megtalálták az eltűnt férfit, de az a kocsiban ült, de az autó viszont rossz helyen volt, mert a befagyott Dunában állt.

Két nappal később február 1-én az infoesztergom.hu írt elsőként, hogy megtalálták László kocsiját és holttestét a Komárom-Esztergom megyében található Pilismarót közelében lévő befagyott Dunában.

Az infoesztergom.hu cikke szerint a Férfi a horgászat volt a mindene és szerette a családját is. Végül speciális mentők búvártechnikával és csörlővel emelték ki a kocsit.

Keserű Igazság:

Senki sem érti, hogy Lászlóval mi történhetett valójában, de nagy a valószínűsége annak, hogy öngyilkos lehetett. Sokszor vannak rossz napjaink, vagy csak egyszerűen depressziósak vagyunk. Ha László ismerte volna Jézust, akkor nagy valószínűséggel nem követett volna el ostobaságot.
Bárcsak ismerte volna meg László a következő igéket, mielőtt késő lett volna neki:

„ Gyertek hozzám mindnyájan, akik elfáradtatok és meg vagytok terhelve! Én nyugalmat adok nektek. Azt az igát vegyétek fel, amit én adok rátok. Tanuljatok tőlem, mert én szelíd és alázatos szívű vagyok, és nyugalmat találtok a lelketeknek. Mert az én igám könnyű, és az a teher, amit én teszek rátok, nem nehéz.” 

-       Máté 11:28,29,30, egyszerű fordítás -


Lászlónak már késő, de mi, akik élünk még van remény, hogy bátran a Hősök hőséhez forduljunk, ha valami nyomja a lelkünket. Tegyük meg ma is!  


Források:


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A halál rejtélye

Milliárdosok: Mit használ az embernek...?