Menny és Pokol titkai - Egy parázna nő élete




Most egy parázna nő életét rántja le a leplet Jézus az írónőnek, aki azt a megbízatást kapta, hogy írja le látomásait egy könyvben. Úgy olvassuk ezeket a sorokat, hogy ez a nő még mindig a pokolban van és kínlódik éjjel - nappal. Még mindig könyörög Jézusnak, hogy engedje ki és még mindig abban reménykedik, hogy egyszer valaha is kijut onnan:

„A veremből egy női hang szólt Jézushoz. A nő a lángok között állt, melyek egész testét elfedték. Csontjain kukacok tekeregtek, és élettelen húscafatok lógtak. Amint a lángok fellobbantak körülötte, Jézus felé nyújtotta a kezét és így kiáltott: Szabadíts ki innét. Most már neked adom a szívem, Jézus. Beszélni fogok az embereknek arról, hogy Te megbocsátod a bűnöket. Tanúskodni fogok rólad. Könyörgök, kérlek, engedj ki innét! Jézus így szólt: Az én Igém Igazság, abban pedig az áll, hogy mindenkinek meg kell térnie,
el kell fordulnia bűneitől és be kell hívnia engem a szívébe, ha nem akar idekerülni. Az én véremben van a bűnbocsánat. Hűséges és igaz vagyok, és megbocsátok mindazoknak, akik
hozzám jönnek. Nem küldök el senkit, aki hozzám jön. (Ján. 17,17; ApCs.17,30; 1.Ján. 1,7b;Ján. 6,37)
Jézus megfordult, az asszonyra nézett, és így szólt: Ha hallgattál volna rám, és bűneidet megbánva hozzám jöttél volna, megbocsátottam volna neked. Uram, nincs innét kiút? - kérdezte az asszony.
Jézus nagyon gyengéden válaszolt: Asszony! - mondta, sok lehetőséget kaptál a megtérésre, de megkeményítetted a szívedet és nem tértél meg. Tudtad azt is, hogy az Én Igém azt mondja, hogy minden paráznának helye a tűznek tavában lesz.
(Jel. 21,8)

Jézus most hozzám fordult és így szólt: Ennek az asszonynak sok férfival volt bűnös kapcsolata és sok család ment tönkre miatta. Mégis, mindennek ellenére szerettem őt. Nem
kárhoztatással, hanem a megváltás ajándékával jöttem hozzá. Sok szolgámat elküldtem hozzá, hogy megtérjen gonosz útjairól, de nem tette meg. Amikor még fiatal volt, hívtam őt, de nem szűnt meg a gonoszt cselekedni. Sok rosszat tett, mégis megbocsátottam volna neki, ha hozzám jött volna. A sátán költözött a szívébe, ő pedig megkeseredett és nem bocsátott meg másoknak.
(Ef. 4,32)

Csak azért járt gyülekezetbe, hogy férfiakat szerezzen magának. Kiszemelte és elcsábította őket. Ha hozzám jött volna, vérem minden bűnét elmosta volna. Egyik énje szolgálni akart engem, de nem szolgálhat valaki egyszerre Istennek és sátánnak is. Mindenkinek el kell
döntenie, kit akar szolgálni. (Mt. 6,24a)"


Ennek a nőnek úgy, mint másoknak is, akik elkárhoztak és pokolra kerültek már nincs kegyelme! Kegyelem csak nekünk van, akik még élünk. Ha úgy érzed, hogy van valami bűnöd az életben, akkor még ma bánd meg és valld meg Jézusnak! Ne várj holnapig, mert holnap lehet, hogy már késő lesz!



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A halál rejtélye

Milliárdosok: Mit használ az embernek...?