Keserű Valóság – Egy kétéves kisfiú a Szennyvízaknából került a Mennybe




Keserű Valóság – Egy kétéves kisfiú a Szennyvízaknából került a Mennybe

Két nappal ezelőtt két forrásban is olvastam egy tragikus hírről egy két éves kisfiúról, aki szennyvízaknában fulladt Taktaharkányban. 


A Blikk. hu szerint


„Döbbenetes körülmények között, felfoghatatlan, értelmetlen okból halt meg az a 2 éves kisfiú, akinek a holttestét egy szennyvízaknában találták meg egy kis borsodi falu, Taktaharkány egyik házának udvarán szombat éjjel.„ 


A cikk szerint a kisfiú érdeklődését felkeltette a titokzatos üreg. Kíváncsisága azonban a veszte is volt, mert gödör szélén elveszíthette az egyensúlyát és belezuhant. 

Később megérkezett a kisfiú egyik rokona, de az nem tudott neki segíteni, sőt a tini még inkább lenyomta a létrával a kisfiút. 

Miután a tini rájött, hogy a tervezett gyors mentőakció balszerencsésen végződött, ezért tehetetlenségében nem tudta, hogy mi lenne legbölcsebb cselekedet tenni.
Végül úgy döntött, hogy nem vesz tudomást a bajról, visszatolta a betonlapot az aknára, és magára hagyta a gyereket.

Órákkal később viszont a fiú elmesélte az idősebb rokonának, hogy mi történt.  Este 11 körül felnyitották az akna fedelét, de a kisfiú már nem élt.

Keserédes Valóság:


A taktaharkányi kisfiúról tudott az Örökkévaló, és vele más tervei voltak. Bizony van úgy, hogy Isten valakit elveszít a Menny számára, hogy általa még többen nyerjenek üdvösséget. Márpedig a két éves kisfiú most köszöni szépen, de nagyon jól érzi magát a Mennyben. 


Dupla Keserédes Valóság:


Amikor elolvastam a cikket eszembe jutott az, hogy körülbelül nyolc éves lehettem, amikor a családi házunk udvarában én is beestem a szennyvízaknában, de ott volt egy hatalmas betontömb. Én is kíváncsi voltam, ahogy a kisfiú esetében is. De ma már azt is tudom, hogy az örökkévaló helyezte oda azt a betontömböt, mert ha az nincs, akkor én ma nem tudtam volna sok embert az igazságra vezetni. Márpedig az Örökkévalónak velem más tervei voltak.

Források:


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A halál rejtélye

Milliárdosok: Mit használ az embernek...?