Apokalipszis - Földrengés lesz Magyarországon 2019.07.17-én?




Apokalipszis – Földrengés lesz Magyarországon 2019.07.17-én?


Isten áldjon Kedves olvasó! Szeretném, ha feltennél egy kérdést magadnak: Lesz-e valaha is Magyarországon földrengés? A legtöbben tudom, hogy azt válaszolna, hogy dehogyis lesz, vagy azt, hogy nem, mivel mi nem vagyunk egy olyan térségben, ahol lennie kellene. A legtöbb nem válaszok ellenére én befogom bizonyítani, hogy igen is lesz! Megkérlek, hogy most figyelj rám, mert semmit sem fogsz érteni, ha nem figyelsz oda jól. 

Ez a cikk a korábbi cikkeim harmadik része, mivel már írtam erről korábban két szemszögből is. Ha eddig lemaradtál, akkor semmi gond, mert itt még egyszer felhozom nektek:

Első rész, avagy a kérdésre a válasz pesszimista szemszögből:

„ Ezt a videot sürgősen meg kell nézni, mert Magyarország nagy bajban van!
Ebben a videoban egy kamionos, név szerint: Sólyom Albert profetikus üzenete hangzik el. Ez a profetikus üzenet mindenkinek szól, aki magyarnak vallja magát és Magyarországon él, de szól a határon túli magyaroknak is. Elmondja többek közt, hogy egy hatalmas földrengés jön az országra, amennyiben a Parlamentben nem állítják helyre az alkotmányt, márpedig Magyarország 2012 óta Bálványimádó ország lett az Új törvény megjelenésével! Beszámol arról is, hogy Jézus 0-tól 10 évig bármikor visszajöhet! Elárulom nektek, hogy bennem is volt egy 10 éves ciklusos kép! Albert csak megerősítette, hogy helyesen gondolkodok! De ne feledkezzünk meg arról sem, hogy a sorrendet mi alakítjuk. Tehát tőlünk is függ, hogy előbb kegyelemben vagy ítéletben részesüljünk-e?! Ha a nagy politikusok nem térnek meg akkor ez azt is jelenti, hogy Jézus sokkal, de sokkal közelebb van, mint gondolnánk! Hát nem csodálatos?

Második rész, avagy a kérdésre a válasz optimista szemszögből a következőket írtam:

Korábban megírtam a pesszimista véleményemet egy profetikus üzenetről, mely a következő sorokból állt: 

„ Ezt a videot sürgősen meg kell nézni, mert Magyarország nagy bajban van!
Ebben a videoban egy kamionos, név szerint: Sólyom Albert profetikus üzenete hangzik el. Ez a profetikus üzenet mindenkinek szól, aki magyarnak vallja magát és Magyarországon él, de szól a határon túli magyaroknak is. Elmondja többek közt, hogy egy hatalmas földrengés jön az országra, amennyiben a Parlamentben nem állítják helyre az alkotmányt, márpedig Magyarország 2012 óta Bálványimádó ország lett az Új törvény megjelenésével! Beszámol arról is, hogy Jézus 0-tól 10 évig bármikor visszajöhet! Elárulom nektek, hogy bennem is volt egy 10 éves ciklusos kép! Albert csak megerősítette, hogy helyesen gondolkodok! De ne feledkezzünk meg arról sem, hogy a sorrendet mi alakítjuk. Tehát tőlünk is függ, hogy előbb kegyelemben vagy ítéletben részesüljünk-e?! Ha a nagy politikusok nem térnek meg akkor ez azt is jelenti, hogy Jézus sokkal, de sokkal közelebb van, mint gondolnánk! Hát nem csodálatos?” 

Viszont tegnap láttam egy új profetikus üzenetet Steve Cioccolantiotól, és úgy tűnik, hogy nem ismeri Sólyom Albert profetikus üzenetét, vagy nem fogadja el. Én viszont az elragadtatás oldalon és csoportban mindent összegyűjtök nektek, hogy ne maradjatok sötétségben, mert így is nagy! Ezt az üzenetet megosztottam a saját pünkösdi gyülekezetünkkel, az Élő Kapcsolatok – Roma missziós csoporttal, de közülünk is sokan nem vagy nehezen hitték el a kijelentéseket. A következő sorokat írtam le, amikor 1-2 testvérrel egyeztettük a nézeteinket:

„ Ha optimista oldalról közelítettem volna meg a videot, akkor a következő sorokat írtam volna: Donald Trump az amerikai elnök egy video tanítás szerint megtért és már nem az, aki volt. Egy másik forrásban pedig arról olvastam, hogy két ciklusa lesz az amerikai elnöknek és a második körben már érezhető lesz, hogy Jézushoz tartozik! Ennek tükrében lehetséges, hogy Orbánék is megtérnek? Tény, hogy az ő fia Orbán Gáspár Jézust szolgálja és az is tény, hogy ő a Felház egyik alapítója! Ha a Fia Jézushoz tartozik és ezáltal hozzánk is, hiszen egy Testhez tartozunk mindannyian a Biblia szerint, akkor lehetséges, hogy az Apja is hamarosan megfog térni és Trumphoz hasonlóan hamarosan ő is egy radikális Jézust valló lesz?" Remélem, hogy észrevettétek, de ezek feltételes mondatok voltak! Nem tehetünk mást, minthogy továbbra is imádkozunk és böjtölünk Magyarországért és az elnökért (hitem szerint marad a Fidesz), hogy ne tűnjön el a térképről az országunk! ”
Tehát tegnap megnéztem egy profetikus üzenetet Steve Cioccolantitól, aki megerősítette, hogy helyesen gondolkodok! Steve szerint Orbán Viktor, Európa Donald Trump - ja. Úgy gondoltam, hogy most megosztom veletek is a kijelentéseit. Ha van 15 percetek, akkor szánjatok egy kis időt az Úrra. Lesz folytatása is a profetikus üzeneteknek, mert én tovább fogok kutatni és mélyebb kincseket fogok keresni, hogy kibányásszam a további titkokat, és azt is megosztom, majd veletek!

Harmadik rész, avagy a kérdésre válaszolva tényszerű igazságok megközelítéséből:

Azok számára magas lesz a téma, amiről írok most, ha még nem ismeri Steve Cioccolanti korábbi tanítását, amit HunShark76-nak köszönhetően fordított le. Itt lényegében Steve elmondja, hogy miért gondolja azt, hogy Orbán Viktor Európa Donald Trump - ja. Most ebben a cikkben nemigen akarok foglalkozni ezzel.
De még mindig nem lesz érthető a cikkem azoknak az olvasóknak, akik még nem látták Sólyom Albert bizonyságát, amit Soós Péter egyik tanításában is szó esik. Íme, Sólyom bizonysága:

ISTEN ÜZENETE A MAGYAR NEMZET ÉS A MAGYAR EGYHÁZAK SZÁMÁRA
Kapta :  Sólyom Albert   (2018. január  18.-án)

”Én vagyok az Úr a ti Istenetek Ábrahám, Izsák, Jákob Istene. Én teremtettem a földet, a vizeket, az eget mindent ami ezekben benne van. 

Halld Magyar Nemzet szavam: Európában elsőként Magyarországon foglalták Alaptörvénybe a Bálvány(*) tiszteletét (imádását), jogalapot adva a gonosznak, hogy elpecsételje maga számára az egész magyar nemzetet.   Ott világít homlokotokon a 666-os(**) pecsét, csak néhány kivétel van, akik szembe szálltak a törvény megjelenésével és elutasították. 

Halld hát Magyar Nemzet parancsom: Eljött az idő, hogy olyan politikai vezetőket válasszatok magatoknak, akik betartják, megcselekszik és végrehajtják parancsomat.  Az Alaptörvényt vissza kell vonni, meg kell semmisíteni minden betűjét számítógépről, internetről, és minden olyan helyről ahol elérhető és vele együtt a hozzá tartozó összes törvénnyel! (***)
Vissza kell állítani az alkotmányos jogrendet a Magyar Nemzet számára

Politikai vezetők most hozzátok szólok:  Ha betartjátok, cselekszitek, végrehajtjátok (fenti) parancsomat, akkor én megáldalak, megtartalak titeket a végig.  Ha csak azért fogadjátok üzenetem, hogy hatalomra jussatok és nem cselekszitek parancsom, akkor nem éritek el a ciklusotok végét, mert meghaltok.

Halld parancsom Magyar Nemzet:  Ha cselekszitek, betartjátok és végrehajtjátok parancsomat, akkor kegyelmet találtok nálam és én eltörlöm a pecsétet a homlokaitokról.
Ha nem cselekszitek, elutasítjátok, megtagadjátok, nem tartjátok be parancsom, akkor kinyújtom karom ítéletre, és nem marad ott meg a Magyar Nemzetben kő kövön, beton betonon, vas vason és még a virág sem marad meg a cserepében! Emlékezzetek Magyar Nemzet, emlékezzetek Magyar Nemzet, emlékezzetek Magyar Nemzet, nem is olyan régen, Ceaușescu fénykorának kezdetén kinyújtottam karom ítéletre és megráztam fővárosát Bukarestet. Emlékezzetek a pusztulásra, emlékezzetek a pusztulásra, emlékezzetek a pusztulásra!

Ez az ítélet hétszerte nagyobb lesz annál, képzeld el a pusztulást.
Íme közel van már az a nap, az ajtó előtt, amely napon vissza küldöm Fiamat és megítéli ezt a nemzetet, a világ összes nemzetével együtt. 

Most hozzátok szólok országhatáron kívül élő magyarok: nehogy azt higgyétek, hogy ti megmenekültök az ítélet alól, mert az Alaptörvény (****) minden olyan emberre kiterjed, aki magát magyarnak vallja, vagy rendelkezik magyar állampolgársággal.
Halljátok szavaimat Magyar Nemzet: Az ítélet elrendeltetett. A ti szabad akaratotokon, megtéréseteken(”) , hiteteken, engedelmességeteken múlik az ítélet beteljesedésének kezdete.  Akkor lesz az, amikor azt hiszitek, hogy már megmenekültetek.  Akkor jön el az ítélet a pusztulás, és akkor sírni és gyászolni fogtok, mert a magyar nemzet számára már nem lesz kegyelem, csak a gyehennával sújtó ítélet.
Albert a te feladatod, hogy eljuttasd üzenetemet a létező legtöbb felekezethez, gyülekezethez, házi gyülekezetekhez.

Az ő feladatuk(*****), hogy hirdessék templomokban,  gyülekezetekben, házi gyülekezetekben, és  továbbítsák  testvér-felekezeteknek, testvér-gyülekezeteknek, házi gyülekezeteknek, valamint eljuttassák minden ismerős felekezetekhez, gyülekezetekhez, házi gyülekezetekhez, mert az üzenetem el kell jusson a politikai vezetőkhöz is, és a létező legtöbb emberhez, aki a magyar nemzethez tartozik, országhatáron belül és kívül, hogy a döntéseit mindenki szabad akaratából tehesse meg!”

Lejegyezve:    2018.  március hónap 9. napján.


Soós Péter honlapján még olvashatunk arról is, hogy 2012. március 25-én a sámánizmus megjelenésével a Szent Korona tisztelete még inkább megerősítette „Az Arany Állókép” imádását, tiszteletét. Azok, akik esetleg még nem olvasták el a cikket – az alábbi linken megtehetik: 


Most viszont repüljünk magasabbra és vizsgáljuk meg a kérdést tényszerűen.
Az első dolog, amit tudni kell, hogy nem lesz elragadtatás 2019.07.17-én. Hogy miért? Még véletlenül sem azért, mert én mondtam meg. Hanem, azért van ez így, mert Isten igéje ír erről. Hogy melyik igeversre gondoltam azt majd később felfedem.
Tehát 2019.07.17-én ismét nagyon sok keresztény várni fogja az elragadtatást, de korábban is megírtam, hogy miért gondolom, hogy ebben az évben nem lesz elragadtatás. Mindenesetre nagyon örülök annak, hogy világszerte keresztények ezrei várják az Urat! 

Az előző évben is, de ebben az évben legalább háromszor rengett a föld Magyarországon:

·         Első: 2019.03.07-én Nagyatádnál.

·         Második: 2019.05.17-én Nagykovácsiban.


·         Harmadik: 2019.06.23-án pedig Heves megyében volt kisebb földrengés.

Ezek a tények elgondolkodtatok, de még érdekesebb az alábbi sorok, amit az indexen olvastam:

A foldrenges.hu szerint Magyarország területén évente átlagosan 100-120 kisebb (mint 2.5 magnitúdójú) földrengést regisztrálnak műszerekkel, ezek nagy részét a lakosság nem érzi. Az ország területén évi 4-5 olyan földrengés keletkezik, ami az epicentrum környékén már jól érezhető, de károkat még nem okoz (2,5-3,0 magnitúdójú). Jelentősebb károkat okozó rengés csak 15-20 évenként, míg erős, nagyon nagy károkat okozó (5,5-6,0 erősségű) földrengés 40-50 évente várható.” 

         A fenti sorok már tények. Valahol megértem az olvasókat, hogy nem hisznek a próféciákban, hogy nem akarnak hinni abban, hogy 2019.07.17-én lenne az elragadtatás, és megértem, ha nem akarnak hinni a Bibliának. De könyörgök, a tényekben csak higgyetek! Azért mégiscsak a tények, azok tények.
Tény az, hogy ebben az évben nem lesz elragadtatás! Tény, hogy az utolsó időkben élünk! Tény az, hogy lesz Magyarországon egy hatalmas földrengés, és tény, hogy bizony lesz elragadtatás! És hogy miért lesz Magyarországon földrengés? Miért pont az említett területeken rengett a föld? Ezekre a kérdésekre egy másik cikkben válaszolok!


Források:

Megjegyzések

Azele üzenete…
A fenti írásnak mi értelme volt???
Tényleg érdekel.

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A halál rejtélye

Milliárdosok: Mit használ az embernek...?