Keserű Valóság – Jonathan Mthethwa lelkész utánozni akarta Jézust, végül maga az Ördög végzett vele


Keserű Valóság – Jonathan Mthethwa lelkész utánozni akarta Jézust, végül maga az Ördög végzett vele

Lassan három éve lesz annak, hogy az alábbi cikket elolvastam a 24.hun, de a történet azóta is bennem maradt, éppen ezért úgy határoztam, hogy írok erről a cikkről is pár sort. Már azért is írok, mert tudom, hogy sokan nem olvasnak híreket, és tudom, hogy bár 2017-es cikk, de mégis sok követőm most tőlem fogja első kézből hallani a következő hírt, aminek a címe és tartalma a következő:

Vízen akart járni, mint Jézus: krokodilok ették meg a lelkészt

„Három krokodil ölt meg és falt fel lelkészt vasárnap reggel Zimbabwében – írja a nigériai Daily Post. A lap szerint, Jonathan Mthethwa Az Utolsó Napok Szentjeinek Egyházához tartozott. A hit erejét akarta demonstrálni a gyülekezetének azzal, hogy járni fog a vízen, mint Jézus.

Egy Deacon Nkosi nevű hívő azt mondta, hogy a lelkész a helyiek által csak „Krokodilfolyó” néven emlegetett folyó partjára hívta a gyülekezetét. Azt tervezte, hogy besétál a vízbe, ahonnan majd kiemelkedik a hit erejével, és sétálni fog a felszínén. Alig halad azonban néhány métert befelé, három krokodil bukkant fel szinte a semmiből, megtámadták, és percek alatt felfalták. A hívek döbbenten nézték, ahogy a pap szandáljai, és alsónadrágja a víz felszínén lebegett.

„Nem értjük hogyan történhetett, hiszen egész héten böjtölt és imádkozott” – nyilatkozta Nkosi. A mentők a történtek után harminc perccel a helyszínre értek, de már nem tudtak mit tenni.


Keserű Valóság:

Amikor elsőként olvastam el a cikket rögtön eszembe jutott az alábbi igevers, ami az 1 Péter 5:8-ban található meg:

Józanok legyetek, vigyázzatok; mert a ti ellenségetek, az ördög, mint ordító oroszlán szerte jár, keresvén, kit elnyeljen:

Rögtön utána azon is morfondíroztam, hogy milyen ravasz ellenségünk van, mert ő már tudta, hogy mire készült Jonathan lelkész, ezért három krokodilt is odaküldött.

Ezután azon is kezdtem el töprengeni, hogy vajon mi lett volna, ha nem lettek volna azok a krokodilok? Valóban tudott volna járni a vízen, ahogyan Jézus is? Talán erre a kérdésre soha nem fogunk választ kapni.
2020-ban viszont, ahogy visszaolvastam a már régóta ismert cikket, - rájöttem - hogy rossz kérdéseket tettem föl magamnak, mert a következő gondolataim támadtam bennem:

Jonathan lelkész ostoba volt, mert úgy akarta utánozni Jézust, hogy nem is kapott kijelentést, hogy tegye meg azt, amire készülni akart. Éppen ezért is volt rossz az évekkel ezelőtti kérdésem. Biztos vagyok benne, hogy Isten nem akarta megengedni azt, hogy Jonathan a vízen járjon, mert ha nem így lett volna, akkor megakadályozta volna azt, hogy Sátán krokodilokat küldjön a lelkész elé.

Természetesen a kedves olvasók írhatnának olyan ellenvetést is, hogy mégis miből gondolom azt, hogy Isten akarata volt, hogy Jonathant megegyen három krokodil, hiszen ő a Szeretet?!
Erre én visszaírnám, hogy igen ám, de újonnan azt is figyelembe szoktam venni, hogy az illető melyik felekezethez tartozik.
Arról szintén vitázhatnánk a kedves követőkkel, hogy Jonathan Mthethwa lelkésznek volt-e üdvössége.

Az én álláspontom az, hogy volt. Bár jól lehet, hogy egy hamis egyháznak a tagja volt, mert van ilyen is, de az emberi szívben csakis kizárólag a Mindenható lát bele, és ha figyelembe vesszük azt is, hogy Jonathan lelkész hetekig böjtölt és imádkozott – már ezért is gondolom azt, hogy vele találkozni fogunk a Mennyben, ha mi is odakerülünk.


Források:
https://24.hu/kulfold/2017/05/15/vizen-akart-jarni-mint-jezus-krokodilok-ettek-meg-a-lelkeszt/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A halál rejtélye

Milliárdosok: Mit használ az embernek...?