Keserű Valóság – Lejárt a 14 éves Eleonóra kegyelmi ideje



Keserű Valóság – Lejárt a 14 éves Eleonóra kegyelmi ideje

2020. 06.16-án délben Kanalas Eleonóra szokás szerint biciklijével ment el az ebédért.

Már éppen hazafelé tartott, amikor hirtelen a négyes elágazásnál, a Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei Tiszakanyáron szembe jött vele egy traktor és átgázolt a 14 éves kislány nyakán. 

Édesapja: Kanalas János gyorsan a baleset helyszínére rohant, amint meghallotta a szörnyű hírt.
A blikk.hun olvashatunk arról, hogy milyen nehezen, sírva viselte el lánya halálát:

"Szóltak, hogy a kislányomat baleset érte, rögtön kiszaladtam, és az én gyönyörű kislányom ott feküdt! Melléfeküdtem, szólongattam, mondtam neki, hogy itt vagyok, de már nem hallott. Az én csodálatos, életvidám kislányom nincs többé"

Keserű valóság:

Eleonóra sorsa már az örökkévalóságban elpecsételődött, mivel az élete könyvében már rég meg volt írva, hogy meddig fog élni. Bár jól lehet, hogy mi, halandó emberek sokszor úgy gondoljuk, hogy sok dolog véletlenül történik, de Istennél nincsenek véletlenek. Ő már tudott arról, hogy Nóri 14 évet fog élni!


Források:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A halál rejtélye

Milliárdosok: Mit használ az embernek...?