Keserű Valóság – Fejszével gyilkolnak, mint a horrorfilmekben

 

Keserű Valóság – Fejszével gyilkolnak, mint a horrorfilmekben

 

2019. augusztus 31-én szombat délután 2019. augusztus 31-én, Tatán egy 51 éves férfi minden érthető előzmény nélkül fejszével verte szét új felesége, Kata fejét, majd késsel háromszor mellkason szúrta. Három gyermek (az akkori 15, 13, 8 éves) maradt árván.

A bíróság úgy látta, hogy nemcsak 51 éves koráig büntetlen volt, hanem 28 évig egy munkahelyen is dolgozott szabálykövető emberként.

A blikk.hun arról is értesülhetünk, hogy nemhogy megbánta tettét K. László, de el se hiszi, hogy erre képes volt.

„Öngyilkosságot is próbáltam korábban elkövetni. A feleségem azt mondta, ha nem találkozunk, meg fog csalni. Tesztelni akart. Féltékenységből és hirtelen felindultságomban öltem - sajnos én is tudom, mennyire brutális volt ez a tett. Nem mindenre emlékszem a napból. Nem tudom felfogni, hogy voltam ré képes. Úgy terveztem, hogy vele élem végig az életemet. Vele és a gyerekeivel"

 

2021. április 22-én csütörtök este 21:00 óra körül Pakson egy férfi baltával támadt a 27 éves fiára, aki késsel védekezett. A fiú több helyen megszúrta az apját, aki olyan súlyosan megsérült, hogy a helyszínen életét vesztette.

2021. 05. 7-én péntek éjszaka, egy Veszprém megyei településen egy 25 éves, pápai férfi az utcán kergette élettársát.

Keserű Valóság:

Érdemes elgondolkodni azon, hogy fejszés epizódokról korábban csak horrorfilmekben értesülhettünk, de ezek az események Magyarországon zajlottak le, de érdemes elmélkedni a következő kérdéseken is:

Mi viszi rá valakit, hogy fejszével gyilkoljon? Valóban megnövekedett a gonoszság? Ezekről az eseményekről beszélt Jézus, mielőtt ő visszatérne?

„ És mivelhogy a gonoszság megsokasodik, a szeretet sokakban meghidegül.”

-         Máté 24: 12 -

 

Források:

https://www.blikk.hu/aktualis/belfold/gyilkossag-paks-balta-kes-vedekezes/1e29sq1

https://www.blikk.hu/aktualis/belfold/tata-brutalis-gyilkossag-nyugati-vegek/9d5659e

https://24.hu/belfold/2021/05/10/fejszevel-kergette-az-elettarsat-az-utcan-egy-papai-ferfi/

https://hvg.hu/itthon/20210510_fejsze_elettars_veszprem

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A halál rejtélye

Milliárdosok: Mit használ az embernek...?