A Pokol elemzésének elemzése

 


Elemzés elemzése


A most következő sorokban egy elemzésnek az elemzése lesz. Ezért csak nagyon alapos, és lassú olvasással fogjátok megérteni. Szeretnélek megkérni benneteket, hogy cselekedjetek aszerint.

A korábbi, saját írásomat fogom elemezni, mivel legutóbb ( néhány éve) kaptam cáfolatot az írásomról, hol ott nagyon is szeretek írni, és nagyon nem szeretek okoskodni, sőt nagyon is szeretem a tényeket. A tényszerű igazságokat nagyon is szeretem. Később megtudtam, hogy nem is az írásomat cáfolta, hanem maga a képet.

Azt írta idézem: 

„Hazug, eretnek képek.” 


Erre meg rögtön jött is a visszavágó tőlem: 

Hazug, eretnek állítás! Mégis mi alapján ítélkezel? Egyáltalán megtudod mondani, hogy ki volt a festmény szerzője? Mikor készült és melyik országban? Ha nem, akkor te vagy a hazug, szélhámos és nem én!


Később ezt a választ kaptam tőle: 


„ Bocsánat!, én nem téged minősítettelek,
hanem a képeket.
Nem gondollak hazugnak.
(De énszerintem elvileg sokat lehetne ártani másoknak ilyen képekkel. Nem kell tudnom ki festette.
Azt sem kell tudnunk okvetlenül hogy: mondjuk egy betegséget melyik gonosz angyal okozta, vagy pedig milyen démon.
Anélkül is fel lehet ismerni az okát például, vagy pedig hogy Isten büntetése vagy nem. Nincs szükség okvetlenül pontos forrásmegjelölésre.)
Egyébként ha csak magamra gondolok, nem érdekelnek a képek. Azonban féltem az embereket; Nem vagyok felelőtlen.
Tehát azt gondolom: nem vagyok hazug.
Én sem neveztelek annak, félreértetted. Pardon!

Egyébként aki a képeket készítette, meg akinek az ötlete alapján, azt egyaránt minősíti a munkája; Nem Isten embere. - Remélhetőleg nem ennyire megtévesztett keresztény. Szomorú dolog lenne. - Ez a véleményem.

Mégegyszer: Nem minősítettelek, félreértetted.
Valószínűleg figyelmeztetnem kellett volna téged, nem pedig a képeket bírálni, de így egyszerűbb volt. - Meg akkor tuti-biztos elkezdesz vitatkozni. 🙂

Volt egy harmadik hozzászóló is, aki kicsit eltért a témától. Ezért most én sem foglalkozok evvel.

Korábban is kaptam negatív hozzászólásokat az oldalamon. 


Ilyés Ilona véleménye: 

„A poklot az egyház találta ki az emberek megfélemlítésére. A félelemkeltés a sátán egyik eszköze, azért tart ott az egyház, ahol.”

Ezután jött is tőlem a válasz: 

Kedves Ilona! Az én álláspontom viszont az, hogy a Pokol valóságos! Ezeket csak úgy kitalálni nem lehet! A vallásokra most nem akarok kitérni, de javaslom neked, hogy olvasd el az erről szóló cikkeket. Ha bővebben szeretnél tudni akár a vallásokról, akár más ehhez hasonló témában, netán videokat is megnéznél, akkor csatlakozz bátran az elragadtatas nevű zárt csoportomban!

Ezután jött ismét egy negatív vélemény, de ezúttal egy másik személytől:

László Gerhardt: Baromság!!

Ezután megkérdeztem tőle, hogy: De mi a baromság? Ha valamit állítunk illik is meg indokolni, hogy miért gondoljuk így! Várom a véleményedet személyes üzenetben!

Később elküldtem neki a bizonyságomat és személyesen is folytattuk a párbeszédet, de azóta sem hisz a pokolban. Vagy mégis?
Bárhogy is történt most nézzük meg, hogy mit írtam a plakáttal kapcsolatban 2017. január 12-én.

Íme, saját gondolataim a plakátról:

„ Azt gondolod, hogy ez misztikum? Arra gondolsz, hogy ez a festmény csupán fantázia? A helyzet az, hogy ez még mindig egy fordított gondolat marad! A Pokol valóságos! Sokkal valóságosabb, mint képzelnénk, vagy hinnénk! Egy koreai lánytól származik ez a kép, és Jézus kérésére lett megfestve! A Pokolban van egy hely, ahol a hazugok tartózkodnak. Ezen a festményen azt láthatjuk, ahogy egy embert Démonok fogtak le és szétfeszítették a száját, miközben egy másik Démon lapáttal a kezében kövekkel tömte meg. Még mindig sokan nem hisznek a Pokolban, de egy nap ők is odamennek, ha nincs Jézus a szívükben! Emberek térjetek meg! Most még tart a kegyelem! Bátran jöjjetek Jézushoz és tartsatok bűnbánatot! Mert a halál után már késő! Örökké késő! Utána senkinek nem lesz alkalma megtérni! Utána már senkinek nem lesz módja megváltozni! Te, aki most olvasod e sorokat, és felismertél magadra, kérlek téged, hogy jöjj Jézushoz és olvass Bibliát napi szinte és imádkozz mindennap. Keress egy közösséget, ahol megvallhatod, hogy Ő az Úr!”

Most lett teljes a kép mindenki számára. Meg van az, hogy kitől származik a festmény, és hogy miért is készült el. De még teljesebb lesz a kép, ha a magyar felirattal ellátott videot megnézitek:

https://www.youtube.com/watch?v=dNReFmpNl4I

Mielőtt belemerülnék a szövegem elemzésében érdemes tudni néhány dolgot a plakátról.
Tudni kell, hogy sokáig más nyelven volt a teljes video, és volt egy másik video, ami kilenc perces volt. Én annak idején a kilenc perces video alapján tájékozódtam, ezért részleges igazság lesz a szövegem a teljes, magyar szöveggel ellátott videohoz képest!
A teljes video szerint nem csak egy alkotója van ezeknek az új kijelentéseknek, hanem legalább 45 művésznek a festménye.

Tehát a plakát és a szöveg sok alkotó munkája, de mégis egy lett belőle, mivel ötvöztem.
Maga a festmény 45 alkotó munkája, de a plakátban lévő szöveg egyben egy idézet is: „A Pokol a kínzások, gyötrő fájdalmak, és örök jajgatás helye." Az idézet egy bizonyságtevőtől származik, aki szintén azt a megbízatást kapta, hogy írja le pokolbeli élményét egy könyvben. A Szerző nevét nem fedem föl, de annyit elmondhatok, hogy a bestseller szerző nagy hatással volt rám, és azóta hiszek jobban a pokolban. Sok más titkot is ebből a könyvből tudtam meg.

Újonnan különbséget teszek aközött, hogy ki mondja. Alaposan megvizsgálom azt is, amikor egy ilyen könyvet olvasok, hogy mit mondott a Szerző, és mit mondott neki Jézus. Más az, amit a Szerző mond, vagy ír le, de Jézus szavai szentek, mivel ő az igazság. Ezért nem is értem, hogy miért nem hiszik el, hogy „A Pokol a kínzások, gyötrő fájdalmak és örök jajgatás helye”. Csak nem azért, mert nem akarnak hinni Jézusnak?

A plakát harmadik eleme a szöveg. A szöveg már az én gondolataim. Az én véleményem arról, hogy miként fogom fel a valóságot maga a festményről plusz olvasói tapasztalatimmal. A szövegem részleges igazságot tartalmaz, mivel nem tudhattam azt, hogy az eredeti video szerint több alkotó festménye. De még érdekesebb talán az, hogy a festmények pont egy olyan országban készültek el, ahol a legkegyetlenebbül üldözik a keresztényeket. Észak-koreában ugyanis, ha valakinél Bibliát találnak, azokat rögtön börtönbe zárják.
Sok dolgot tudnék még írni, de még egy gondolatot hadd osszak meg veletek. A következő sorok összefüggésben lesz a Notre Dame-mal, a 13. cikkellyel, és Babilonnal. Miért is?

Sok éves kutatásom során arra jöttem rá, hogy a Menny és Pokol titkait sokan nem fogadják el! Mondok egy példát, hogy érthetőbb legyen. Évekkel ezelőtt megnéztem én is Bill Wiese 23. perc a pokolban c. előadását, de nagyon sokan nem hitték el Billnek a bizonyságát. Pedig nagyon határozottan, kronologikusan, és egyszerűen mesélte el mi történt vele.
Azóta sokan mások is megjelentek, de a legtöbb ember vagy nem hisz ezeknek a beszámolóknak vagy nem is foglalkoznak vele, mert már régóta avval a tévhittel élnek, hogy a pokol csak egy vicc.
Nagyon sokan világszerte beszámolnak arról, hogy találkoztak a Királyok királyával, hogy látták a poklot vagy a mennyet, esetleg mindkettőben volt része megpillantani, de az emberek elutasítják őket.
Nagyon sok videok vannak ezekről, de az emberek kritizálják, gúnyolódnak ezen vagy nem is foglalkoznak vele.

Ma a 21. században ugyanúgy elutasítják, üldözik a hívőket, mint annak idején Jézust a farizeusi papok és szadduceusok, mivel ők vallásosak voltak. A kezükben volt napi szinten a Tóra, de ahhoz már vakok voltak, hogy megtudják, hogy az igazsággal állnak szemben.

Ugyan ez történik most is, ahogy Notre Damnál is, hogy a vallásos emberek összefognak most és megépítik az Aranyborjút, de Jézus szavait figyelmen kívül hagyják.
Istennek mivel véges a türelme, ezért teret fog nyitni az Antikrisztusnak, hogy közelebb kerüljön a céljához. Éppen ezért fogják megszavazni a 13. cikkelyt! Aki utánanézett ennek az most tudja, hogy mire utaltam most.
Tehát az emberek nem hisznek Jézusnak, ezért nem hisznek az ő gyermekeinek sem. Isten válasza az lesz, hogy elviszi Menyasszonyát a földről, hogy akik korábban sem hittek az ő királyságában, azok még inkább meglegyenek tévesztve, és kárhozzanak el.
Sok dolgot tudnék még írni, de most még nem jött el az idő, hogy felfedjem azokat a " bizonyos titkokat".

A következő óhajtó mondatokkal búcsúzok:

Bárcsak rájönnének az emberek végre, hogy nekünk nem vallásunk van, hanem hitünk! Bárcsak tudnák sokan, hog
y Jézus valóságos és most is szól emberekhez! Bárcsak megtérnének az emberek, és megtudná azt, hogy van menny, és pokol, és, hogy igen is örökké tart! 

 


Megjegyzések

zoltán, és csilla üzenete…
HA TUDNAK SEGITSENEK ÉLELMISZERBEN ,, CSILLÁNAK DAGANAT CISZTA VAN VESÉN PETEFÉSZEKBEN UGY NÉZ KI JÓINDULATU,,
ÉN BEFAGYOTT VÁLL SINDROMA MIATT JÁROK FIZIOTERAPIAS KEZELÉSRE NEM TUDOM KINYUJTANI BAL VÁLLAT FELEMELNI EGYENESBE ,EZ ALLITOLAG CUKOR MIATT VAN, SULYOS CUKORBETEG VAGYOK 6 ÓRÁNKÉNT INZULIN
VAGY BÁRMIT ELFOGADUNK CSILLANAK RUHA NEKEM CIPÖ 39 ES CSILLA 178 CM 60 KG VARGA ZOLTÁN VADNA SZABADSÁG TÉR 15
voltam kardiologian szivkoszorú érszükület. ill.. szivbillentyü elégtelenség van ,, ha tudnak kérem segitsenek VÉGREHAJTÓ HAVI 25 EZRET VON KÖZMUNKA FIZETÉSBÖL FELESÉGEM SZÁMLÁJA ZÁROLÁS ALATT VAN VÉGREHAJTO ALLTAL//ha van valakinek segitsenek még tens készülékben/mennem kell érvizsgalatra sziv miatt,,email cim zv7195371@gmail.com

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A halál rejtélye

Milliárdosok: Mit használ az embernek...?