Apokalipszis – 2019. január 22-én lesz világvége?




Apokalipszis – 2019. január 22-én lesz világvége?

Két forrásban is értesültem arról, hogy 2019. január 22-én jön a világvége!
Korábban már írtam arról, hogy miért gondolom azt, hogy sohasem lesz világvége, de még mindig nagyon sokan élnek hazugságban vagy szándékosan terjesztenek valótlan dolgokat. Ha úgy érzed, hogy eleged volt a hazugságokból, akkor itt elérhető korábbi cikkem:




De kanyarodjunk vissza a mostani világvége váráshoz. A Blikk.hu ismeretlen szerzője szerint Paul Begley, amerikai lelkész szerint január 21-én Vérhold lesz, ezért január 22-én világvége lesz. Begley egyébként rendszeresen beszél a világvégéről és nagyon aggódik a következő szuper vérhold miatt. 


A Borsonline.hu szerzője szerint Paul Begley elmondja, hogy január 22-én elszabadul a pokol.
Én viszont bátran merem kijelenteni, hogy január 22-én nem lesz világvége, de még az elragadtatás sem fog megtörténni. A korábbi cikkben is leírtam, hogy sohasem lesz világvége, legalább is úgy nem, ahogy hollywood előadja vagy más báránybőrben bújt farkasok. Ideje a tényekhez fordulni és elhagyni azokat, akik folyamatosan hazudnak.


Tény, hogy 1823. január 22-én írta meg Kölcsey Ferenc a magyar Himnuszt.  Ezen a napon 1989-ben halt meg Weöres Sándor magyar költő, író. Ezen a napon lesz a magyar kultúra napja, és Szent Vince napja is. Ezen a napon 1903-ban Francesco Forgione megkapja a Pio nevet, ezért később Pio Atyának szólítják.
Elképzelhető, hogy valami nagy esemény fog történni azon a napon, de semmiképpen sem lesz világvége.

források:
http://www.blikk.hu/aktualis/kulfold/januar-verhold-lelkesz-amerika-apokalipszis-vilagvege/y4wemn7?fbclid=IwAR0t-CS2LkTaxnbdVW_5ZaG-imgp_-SuFODD9eqg88qatQY3ICexi_w3JyI


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A halál rejtélye

Milliárdosok: Mit használ az embernek...?