Apokalipszis – 2019. október 31 - én lesz világvége?




Apokalipszis – 2019. október 31-én lesz világvége?

Úgy néz ki, hogy a Titkos társaságok nem hagyott fel a küldetésükkel, mert továbbra is az a céljuk, hogy zavart és káoszt idézzenek elő.
Erről bővebben az alábbi linken olvasható:


 Aki régebb óta figyeli az oldalamat, akkor megtudhatta azt is, hogy van egy átverő lista, amelyet a hvg szerkesztői folyamatosan frissítik, és egyáltalán nem szabad komolyan venni azt a hírt is, hogy 

„ Tudósok szerint október végén világvége. A Biblia is megjósolta..” 

Azért nem érdemes foglalkozni, mert egyébként a mindenegyben.co Szerzője ezzel a címmel írt cikket, de nem érdemes foglalkozni, mert ez benne van az átverős listák között. 

A másik meg az, hogy olyanok hivatkoznak a Bibliára, akik nem is olvasnak bele. Fogalmuk sincs, hogy mit is tartalmaz a Biblia.

Arról is ír a Szerző, hogy valamelyik YouTube csatorna jövendölte meg, hogy október 29-én eljön az apokalipszis. Kérdezem én melyik csatorna ez? Én nem találtam ilyen csatornát. Ha valaki talál, az nyugodtan küldje el nekem a linkjét, mert szívesen megnézném!

Nem is értem, hogy hogyan lehet egy olyan oldalnak több, mint 11 ezer követője, hol ott semmilyen hiteles forrása sincs. Legalább is ennek a cikknek nincsen. Ennyire szeretik az emberek a hazugságokat?

Később pedig sikerült elolvasnom megint az egyik ismerősömtől, hogy október 31-én lesz világvége, de ezúttal egy másik forrásból.

Visszaolvasva arra a következtetésre jutottam, hogy bár nincs az átverős listáján a következő oldal:


De azért is tartom hiteltelennek, mert ugyanazokat olvashatunk, amelyeket az előző cikkben! Lehetséges, hogy a két oldalnak azonos Szerzője van? Attól, hogy valaki hivatkozik egy igeversre még nem lesz hitelesebb az állítása.

Bárhogy is van, de most leírom ebben a cikkben, hogy én, hogy látom a dolgokat, aki már régebb óta foglalkozik ezekkel a témákkal:

2019. október 31 - én nem lesz világvége, de még az elragadtatás sem fog megtörténni. Arra a kérdésre, hogy miért - már válaszoltam egy korábbi élő video során.
A legújabb fejlemények szerint a Brexitet is elhalasszák 2020. január 31 - ére. Aki utána nézett a témának azok tudhatják, hogy hol arról szólnak a hírek, hogy Boris Johnson aláírja, hol pedig arról, hogy még nem, hol arról értesülünk, hogy Nagy-Britannia kilép, hol pedig, hogy még nem. Bárhogy is lesz! Én úgy látom, hogy úgy is az lesz, amit a „Nagy Fejesek” már előre kiterveltek. Előbb-utóbb ki fog lépni Nagy-Britannia az Unióból, és megvalósul Sátán évezredes álma, hogy mindenkit megkaphasson, de az nagyon nem mindegy, hogy erre mikor kerül sor.  Ezért is érdemes nekünk keresztényeknek imádkoznunk!


Források:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A halál rejtélye

Milliárdosok: Mit használ az embernek...?