Apokalipszis – Öt nap múlva világvége lesz?




Apokalipszis – Öt nap múlva világvége lesz?

Elsőként a Blikk.hu oldalon értesültem arról, hogy 2020. Június 21-én lesz világvége.

Ezután utánanéztem annak, hogy más portálokon miről is írnak, de hamar rájöttem, hogy a legtöbb oldalakon szinte ugyanarról számolnak be, mintha egymást utánozták volna. 

A legtöbb oldalon fellelhető a dátum eredeti forrása: Egy bizonyos Paolo Tagaloguin nevű tudós a twitterjén közzétette álláspontját, miszerint azért gondolja, hogy 2020. Június 21-én lenne a világvége, mivel a Juliánusz naptár szerint csak 2012-öt írnak. 

Az évszámot még el tudom fogadni, de hogy hogy jött ki nála az, hogy a 2020. június 21-e az valójában 2012. dec. 21-e? Nem értem, de nem is akarom tudni! Természetesen idővel megtudtam, hogy valahogy kiszámolta a dátumot.

Mindenesetre az is érdekes, hogy nuus.hu cikke szerint már nem június 21, hanem 25-én lesz a világvége. 

Itt feltennék egy kérdést: Akkor most nem is 21-én lesz világvége, hanem 25-én?

A 74nullanulla.hu cikke szerint Paolo Tagaloguin fiókját és bejegyzését törölte a twitter. 

Ha, valakihez eljut ez az információ, akkor rögtön szkeptikus kell, hogy legyen abban, hogy el is higgye Paolo elméletét. Már azért is, mivel eltűnt a bejegyzése.

Korábban már írtam és videot is készítettem arról, hogy milyen más dátumok vannak a Juliánus és Gergely naptáron kívül, ezért most külön nem akarok erről írni. Ha valakit esetleg érdekelné, hogy milyen más naptárak vannak, akkor az alábbi linkre kattintva megtudhatja:


Természetesen mi, keresztények tudjuk, hogy soha nem lesz világvége, sőt nem is a világvégére, hanem Jézus Krisztus második eljövetelére várunk!

Ezért nem dőlünk be semmilyen világvége dátumnak, sőt várni fogjuk az Urat vissza annak ellenére, hogy még sok ilyen világvége várások lesznek. Hogy miért érdemes várni az Urat és miért érdemes velem tartani és visszaszámlálást tartani? Az alábbi linkre kattintva megtudhatod:




Források:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A halál rejtélye

Milliárdosok: Mit használ az embernek...?